Έχω κλείσει ραντεβού στο κατάστημα Carglass® που με εξυπηρετεί. Πότε μπορώ να πάω το όχημα μου εκεί;

Πάντα συστήνουμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, να έρχεστε στο κατάστημα ένα δεκάλεπτο νωρίτερα από το προγραμματισμένο ραντεβού ώστε να ολοκληρώνουμε όλες τις διαδικασίες πριν την έναρξη της εργασίας. Σε περίπτωση καθυστέρησης στο ραντεβού σας θα παρακαλούσαμε να ενημερώνατε το τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να προγραμματίζουν εγκαίρως τις λοιπές εργασίες του καταστήματος.

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για τη μέτρηση της επισκεψιμότητάς, την ασφαλή λειτουργία, τη μέγιστη απόδοσή και τη βελτίωση της περιήγησής σας.