Συχνές ερωτήσεις
Ο χρόνος παράδοσης του οχήματος σας εξαρτάται από την εργασία που έχουμε πραγματοποιήσει. Εάν αντικαταστήσουμε το εμπρόσθιο ή το οπίσθιο παρμπρίζ, ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 1 ώρα. Σε περίπτωση αντικατάστασης πλαϊνού κρυστάλλου, ο χρόνος ποικίλει ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας του οχήματος π.χ αυτοκίνητο με ανοιγόμενη οροφή. Ένας μέσος όρος είναι από μισή ώρα έως 1 ώρα. Η επισκευή του παρμπρίζ ολοκληρώνεται περίπου σε μισή ώρα.
Φροντίζοντας όμως για την ασφάλεια σας σε περίπτωση που έχουμε αντικαταστήσει το παρμπρίζ σας, το όχημα δεν πρέπει να μετακινηθεί από το κατάστημα σε χρόνο λιγότερο από 1 ώρα μετά το πέρας της εργασίας. Στις άλλες περιπτώσεις μπορείτε να πάρετε το όχημα σας άμεσα αφού δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση.
Το ραντεβού που θα κλείσετε για την κινητή εξυπηρέτηση έχει ένα χρονικό περιθώριο δύο ωρών π.χ 10:00-12:00 και αυτό γιατί υπάρχουν παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ακρίβεια του ραντεβού όπως η κίνηση. Για τον λόγο αυτό ο τεχνικός που θα σας εξυπηρετήσει θα σας καλέσει την ώρα που θα ξεκινάει για να έρθει στο χώρο σας.
Πάντα συστήνουμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, να έρχεστε στο κατάστημα ένα δεκάλεπτο νωρίτερα από το προγραμματισμένο ραντεβού ώστε να ολοκληρώνουμε όλες τις διαδικασίες πριν την έναρξη της εργασίας. Σε περίπτωση καθυστέρησης στο ραντεβού σας θα παρακαλούσαμε να ενημερώνατε το τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να προγραμματίζουν εγκαίρως τις λοιπές εργασίες του καταστήματος.
Η θραύση κρυστάλλου δεν επηρεάζει το bonus malus.
Η εγγύηση που δίνουμε αφορά τόσο στην γνησιότητα των κρυστάλλων μας όσο και στην ποιότητα της εργασίας μας. Παραλαμβάνοντας λοιπόν το όχημα σας παίρνετε πιστοποιητικό γνησιότητας κρυστάλλων όπου φαίνεται ο κατασκευαστής του κρυστάλλου αλλά και εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής για την εργασία μας. Εάν δηλαδή παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα δεν επιβαρύνεστε με κανένα κόστος εργασίας.
Τα καταστήματά μας λειτουργούν καθημερινά από τις 8:00 έως τις 17:00. Επίσης έχουμε διευρυμένο ωράριο στο κατάστημα της Συγγρού, που λειτουργεί έως τις 20:30και της Μοναστηρίου (Θεσσαλονίκη), το οποίο λειτουργεί έως τις 18:30.
Για τα καταστήματα που λειτουργούν το Σάββατο μπορείτε να ενημερωθείτε στον Οδηγό Εύρεσης Υποκαταστημάτων.
Όλα τα κρύσταλλα που χρησιμοποιούμε προέρχονται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων στον κόσμο και παράγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (ΟΕΜ) που χρησιμοποιούν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η μόνη διαφορά είναι το λογότυπο γιατί το δικαίωμα χρήσης του έχουν μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες/αντιπροσωπείες. Με το πέρας κάθε αντικατάστασης κρυστάλλου θα παραλάβετε το Πιστοποιητικό Γνησιότητας όπου αναγράφεται ο κατασκευαστής.
Τα έγγραφα που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι η ταυτότητα του κατόχου του οχήματος, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, και η άδεια αυτοκινήτου.
Μπορείτε να καλέσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2130110081 και να κλείσετε ένα ραντεβού εκ νέου στο κατάστημα της επιλογής σας την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί.
Εφόσον το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας καλύπτει την θραύση κρυστάλλων η επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλου είναι εντελώς δωρεάν. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάλυψη για θραύση κρυστάλλου οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Μετρητοίς, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική κάρτα και με άτοκες δόσεις ανάλογα με την κάρτα που διαθέτετε.