Blog

Υψηλό Net Promoter Score 2021: Στην κορυφή της εξυπηρέτησης!

reviews nps

Παραμένοντας πιστοί στον Σκοπό μας που είναι να κάνουμε τη Διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των Ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, στην Carglass® διατηρούμε υψηλά πρότυπα στην εξυπηρέτηση πελατών. Ανταποκρινόμενοι στις υψηλές προσδοκίες των πελατών που επιλέγουν καθημερινά της Carglass® για τα περιστατικά θραύσης και με αίσθημα ευθύνης, θέτουμε τον πήχη της άριστης εξυπηρέτησης όλο και πιο ψηλά. 

Το ταξίδι του πελάτη στην Carglass®

Στην Carglass® το ταξίδι του οδηγού ξεκινά από ένα αναπάντεχο και δυσάρεστο γεγονός που είναι η θραύση κρυστάλλου στο όχημά του. Ο βασικός μας στόχος είναι να μετατρέπουμε την στρεσογόνο κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο οδηγός σε μια ευχάριστη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, ο οδηγός απολαμβάνει μια ολιστική εξυπηρέτηση, χάρις στο πλήρως διασυνδεδεμένο σύστημα που βρίσκεται σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίησή του, σε κάθε επικοινωνία του. Οι άρτια εκπαιδευμένοι Agents του τηλεφωνικού μας κέντρου, είναι σε θέση να αναγνωρίζουν το σωστό ανταλλακτικό ανάμεσα σε 10.000 και πλέον κωδικούς, προσφέροντας άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση σε κάθε αυτοκινητιστή. Με τη συνεχή εξέλιξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πληθώρα καναλιών για την επικοινωνία τους με την Carglass®, όπως είναι το τηλέφωνο, τα online μέσα, το viber κ.λπ..

Κατά τη διάρκεια επικοινωνίας μας με τον πελάτη, παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον τόπο, τον χρόνο και τη διάρκεια της αποκατάστασης της ζημιάς στο όχημά του. Λαμβάνοντας υπόψη τη δυσάρεστη κατάσταση που βιώνει ο πελάτης στη θέα ενός σπασμένου κρυστάλλου, ο οδηγός παραμένει ενήμερος σε όλα τα στάδια της εξυπηρέτησης μέσω SMS ή viber, τόσο για την επιβεβαίωση του ραντεβού, όσο και για την υπενθύμιση σχετικών πληροφοριών γύρω από αυτό.

Στα ύψη το Net Promoter Score για το 2021

Για ακόμη μια χρονιά, περισσότεροι από 100,000 αυτοκινητιστές επέλεξαν την Carglass® για την επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων, την παραμετροποίηση κάμερας ADAS ή για να κάνουν χρήση των επιπλέον υπηρεσιών μας. Μέσα από την έρευνα αξιολόγησης των υπηρεσιών μας, συλλέξαμε σημαντικά στοιχεία που αφορούν στην εξυπηρέτηση που παρέχουμε, όπως είναι το Net Promoter Score. Για το 2021, το NPS της Carglass® διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματική εξυπηρέτηση που έλαβαν οι πελάτες μας, φτάνοντας το 86%.

Σημαντικό ρόλο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εμπειρίας του πελάτη, διαδραματίζει η αξιοποίηση της έρευνας ικανοποίησης πελατών (Net Promoter Score-NPS) και φυσικά, οι δημοσιευμένες αξιολογήσεις μέσω των διαθέσιμων ψηφιακών καναλιών, όπως η ιστοσελίδα μας, το Google My Business και το Facebook. Εξερευνήστε τα σχόλια των πελατών μας, εδώ.

Carglass Προσφορές
Repair for Nature
Eργαστείτε μαζί μας